Vul een zoekwoord in

Klachten

Hoewel wij bij Viviq zorgvuldig te werk gaan, is het altijd mogelijk dat er tijdens je behandeling zaken niet volledig naar wens gaan. Om hier zo goed mogelijk mee om te gaan, heeft Viviq een aantal mogelijkheden waarop je jouw klachten kunt melden.

Je kunt onze klachtenfunctionaris benaderen via email of per post (zie onderstaande de contactgegevens) maar je kunt uiteraard ook jouw klacht eerst met jouw (regie-)behandelaar bespreken.

  • per e-mail: klacht@viviqggz.nl
  • per post: Viviq, T.a.v. Klachtenfunctionaris, Vestdijk 61, 5611 CA Eindhoven

Dit naar aanleiding van het inspectiebezoek waarin staat dat we niet aan de norm voldoen omdat de therapeut als eerste aanspreekpunt wordt genoemd, maar dat dit niet laagdrempelig genoeg zou zijn voor de cliënt.

 

Indien je een vraag, opmerking of klacht hebt met betrekking tot financiële of administratieve zaken dan gebruikt u onderstaande contactgegevens. 

  • per e-mail: admin@viviqggz.nl
  • per post: Viviq, T.a.v. Financiële Administratie, Vestdijk 61, 5611 CA Eindhoven

Geschillencommissie

Mocht de afhandeling van je klacht door onze klachtenfunctionaris niet naar uw tevredenheid zijn verlopen dan kun je je met je klacht richten tot de Geschillencommissie Geestelijke Gezondheidszorg. Op deze website vind je meer informatie.

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Geestelijke Gezondheidszorg?

  • de zorg die je gekregen hebt van de zorginstelling was niet goed;
  • je bent niet tevreden over de manier waarop de zorginstelling met je omging;
  • de zorginstelling heeft niet goed beoordeeld wat er met je aan de hand was;
  • het plan wat gemaakt is om je te behandelen was niet goed;
  • de zorg na de behandeling was niet goed;
  • je opname in of je ontslag uit de zorginstelling was niet goed;
  • de informatie die de zorginstelling gaf, was niet goed of niet compleet;
  • je eigendom (bijvoorbeeld je bril) is kwijt of beschadigd geraakt door je verblijf in de instelling.