Vul een zoekwoord in

Clienttevredenheidsmeting Viviq

Viviq meet de tevredenheid van de cliënten na elke behandeling met behulp van de Consumer Quality Index (CQi). De CQi is de gestandaardiseerde systematiek die gebruikt wordt voor het meten, analyseren en rapporteren van de ervaren kwaliteit rond kortdurende ambulante GGZ en verslavingszorg vanuit het perspectief van de cliënt.

Over 2017 en over 2018 waarderen cliënten hun behandeling bij Viviq met het gemiddeld rapportcijfer 8,2. Over 2019 en 2020 waarderen cliënten hun behandeling bij Viviq zelfs met respectievelijk het gemiddeld rapportcijfer 8,35 en 8,41. Over 2021 waarderen cliënten hun behandeling bij Viviq met een gemiddeld rapportcijfer 8,84!

We zijn trots op dit resultaat. We besteden regelmatig tijd aan het analyseren van jouw antwoorden en de resultaten, zo kunnen we onze kwaliteit continu blijven verbeteren.

CQi 2022

Bejegening: 9,71

Informatie behandeling: 8,78

Samen beslissen: 9,35

Uitvoering behandeling: 8,79

Losse ervaringsvragen: 8,29

Beoordeling: 8,60